пʼятницю, 2 лютого 2018 р.


   Профорієнтаційна робота бібліотек ЦМБС

  
Бібліотечні працівники, ведучи роботу з питань профорієнтації, здійснюють просвітницьку, інформаційну та соціальну допомогу молоді  у виборі професії. Основні напрямки профорієнтаційної роботи – це, перш за все, знайомство з ринком праці, з основними професіями; знайомство з учбовими закладами регіону; виховання у молоді навичок до самовизначення. Не кожен учень може самостійно розібратися у собі, визначити свої уподобання, особисті якості, тому бібліотечним працівникам необхідно визначити, що якісне проведення профорієнтаційної роботи передусім потребує створення відповідного інформаційного простору, наповнення його змісту, надання якісних різноманітних профорієнтаційних послуг та застосування новітніх форм роботи. Працівники центральної бібліотеки та бібліотеки – філії № 3  спільно з бібліотечними працівниками шкіл №1 та №5 провели профорієнтаційний урок а саме « Подорож у професію: ще не вмію, а вже мрію”    для учнів 9 – 11 класів. На захід запросили гостю із міста Олександрія, викладача факультету «Інформаційна, бібліотечна справа та архівна справа»  Олександрійського коледжу культури і мистецтв Піскун Ніну Олексіївну. Вона познайомила з історичним минулим  закладу та сьогоднішньою багатогранною навчальною, концертною, просвітницькою діяльністю колективу викладачів, концертмейстерів і студентів; надала корисну  інформацію про правила та умови прийому до училища, познайомила з факультетами та розповіла багато цікавого  про професії та життя коледжу.   Методист ЦМБ  та керівник бібліотеки – філії №3 розповіли учням про успішних людей нашого міста, які досягли значних успіхів в професії, закінчивши в свій час Олександрійський коледж культури і мистецтв і, звичайно, познайомили із професією бібліотечного працівника, якій присвятили більше 20 – ти років  свого життя. Діти дуже уважно віднеслися до наданої їм інформації, активно відповідали на анкету «Чи зацікавила вас   ця професія?», одержали буклети та інформаційні матеріали профорієнтаційної тематики.
  Отже, робота по виробничому вихованню і профорієнтації юнацтва може бути успішною лише при умові поглибленого цілеспрямованого і постійного вивчення складу, інтересів і запитів користувачів та формування на цій основі соціально-виправданої професійної спрямованості, яка має цінність як для особи, так і для суспільства.

                                                                    Н. Підгірна, методист ЦМБ


     


Немає коментарів:

Дописати коментар