середа, 1 березня 2023 р.

 

«Щира душею Українка»

«Стояла я і слухала весну,
Весна мені багато говорила,
Співала пісню дзвінку, голосну
То знов таємно-тихо шепотіла.
Вона мені співала про любов,
Про молодощі, радощі, надії,
Вона мені переспівала знов
Те, що давно мені співали мрії» - Леся Українка
25 лютого в читальному залі ЦМБ відбувся літературний вечір, організований ГО «Волонтер +» на відзначення дня народження Лесі Українки.
Незвична форма заходу, цікаві конкурси, можливість висловити власну думку привернули увагу молоді міста.
Звернувшись до книжкової виставки «Щира душею Українка», кожен міг дізнатись щось нове про життя письменниці, прочитати або знову перечитати твори Л.Українки.
Усе життя і всю творчість свою письменниця присвятила рідному краю, хоча багато часу провела за кордоном.
Де б вона не була, ніде не могла забути біль уярмленої України. Вона мріяла про щасливу долю Батьківщини, і здійснення її мрій повинне стати нашим обов'язком.
Все реакции:
Тодорова Світлана Миколаївна, Олена Рибачук и ещё 12

Немає коментарів:

Дописати коментар