пʼятниця, 28 жовтня 2022 р.

 

«БЕЗБАР'ЄРНІСТЬ – НЕ СТОЯТИ ОСТОРОНЬ ПРОБЛЕМ, А ЗРОБИТИ КРОК НАЗУСТРІЧ ЛЮДЯМ.
Кожна людина гідна взяти участь в Програмі «Розвитку системи громадського здоров’я в Кіровоградській області», а саме в уроках здоров’я, оздоровчо - профілактичних заходах, отримати інформацію про оздоровлення, профілактику гіподинамії та вільно спілкуватися з громадянами міста.
Обласна Програма та проєкт центральної міської бібліотеки «Основи здоров’я та фізична культура» ставить на меті необхідність комплексно розвивати фізичні та інтелектуальні якості людини за допомогою творчого використання засобів фізичної культури в організації здорового способу життя.
27 жовтня в рамках Програми проведено тренінг «Основи здоров’я та фізична культура», який включив декілька блоків:
«Фізичні, соціальні, психологічні складові здоров'я та їх вплив на фізичний стан людини»;
* «Моделювання, самооцінка рівня здоров’я»;
* «Складові здорового способу життя»;
* Анкетування «Самодослідження»;
* Проходження тесту «Мої життєві принципи»;
* Моделювання: визначення цілей та розробка планів у різних сферах життя;
* Тренування з рухової активності «Оздоровчо – профілактична гімнастика».
Робота на тренінгу надала всім учасникам необхідне стимулювання до самостійного й усвідомленого вибору здорового способу життя.
Під час тренінгових занять учасники виконували різні запропоновані завдання для набуття навичок ефективно зміцнювати здоров’я, оцінювати ризики, конструктивно керувати власними емоціями та критично мислити з метою змінювати своє життя на краще й самореалізовуватись.



Немає коментарів:

Дописати коментар