вівторок, 30 березня 2021 р.

 Проєкт «Основи здоров’я та фізична культура»

В Світловодській центральній міській бібліотеці продовжується реалізація соціального проєкту «Університет третього віку» для людей поважного віку, в якому працюють різні факультети: нових інформаційних технологій, української мови, правознавства, краєзнавства, літератури та здоров’я.

В цьому році факультет здоров’я розширився за допомогою реалізації нового проєкту «Основи здоров’я та фізична культура», потрібного для оздоровлення громадян міста.
Новий проєкт створений з метою підвищення фізичного й емоційно-психологічного здоров’я завдяки проведення серії тренінгів на тему: «Здоровий спосіб життя, як фізична складова здоров’я людини» та проведення тренувань з оздоровчо – профілактичної гімнастики, бо як сказав Плутарх «Рух—це скарбниця життя та супутник здоров’я».
Тепер учасники тренінгів мають можливість не тільки засвоювати теоретичний матеріал, а й займатися гімнастикою для покращення фізичної форми.
Зайняття проводяться для всіх: і для дорослих, і для молоді.
Тренінгова робота сприяє формуванню у кожного учасника умінь та навичок здорового способу життя, підвищенню рівня відповідальності за власне здоров’я і власне життя та почуватися впевнено у різних життєвих ситуаціях.
Бажаємо всім міцного здоров’я та пам’ятайте слова Миколи Амосова: "Щоб бути здоровим, потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим".
Завідуюча відділом Інформаційних технологій та проєктної діяльності ЦМБ, координатор проєкту «Основи здоров’я та фізична культура»
Шмакова Ніна Анатоліївна








Немає коментарів:

Дописати коментар